Zbuduj unikatowy model słynnego myśliwca MIG-29 w skali 1:24.

Nowa kolekcja od De Agostini.

Zamów kolekcję na stronie http://bit.ly/airfightersMIG29, wykorzystując swój indywidualny kod MIG29PRO i otrzymaj wyjątkowe prezenty tylko dla prenumeratorów!

MiG-29 to sowiecki myśliwiec z okresu Zimnej Wojny, który okazał się konstrukcją ponadczasową. Choć od wprowadzenia go do służby minęło 40 lat, to wciąż przewyższa niektórymi parametrami o wiele młodsze maszyny. MiG-29 stał się symbolem polskich Sił Powietrznych. Stanowił ich trzon przez niemal dwie dekady.

Dzięki najnowszej kolekcji wydawnictwa De Agostini każdy może się stać właścicielem modelu tego kultowego myśliwca w skali 1:24. Wystarczy zamówić prenumeratę i część po części zacząć składać MiG-a u siebie w domu.

Gotowy model myśliwca MiG-29 ma imponujące rozmiary – prawie 71 cm długości i 46 cm rozpiętości skrzydeł. Wyposażony jest w ruchome elementy – otwieraną osłonę kabiny, chowane podwozie, ruchome powierzchnie sterowe. Działają także światła nawigacyjne i światło lądowania.

Więcej…

AIRBUS A330-800 otrzymuje wspólną certyfikację typu EASA i FAA

Tuluza, 13 lutego 2020 r. - A330-800 otrzymał wspólną certyfikację typu od Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA) i Federalnej Administracji Lotniczej (FAA). Kampania próbna certyfikacji samolotu została pomyślnie przeprowadzona przez samolot MSN1888, który ukończył program w 370 godzinach testów lotniczych i 132 lotach od pierwszego lotu w listopadzie 2018 r. 

A330-800, część prawdziwej rodziny A330neo nowej generacji, jest najbardziej wydajnym, najdłuższym szerokim nadwoziem klasy podstawowej i zawiera nowe silniki Rolls-Royce Trent 7000, nowe skrzydło zoptymalizowane pod kątem 3D i nowe Sharklety z lżejszych materiałów kompozytowych . Razem te postępy przyczyniają się do znacznego zmniejszenia zużycia paliwa o 25% w porównaniu z konkurencyjnymi samolotami starszej generacji o podobnej wielkości.

A330-800, początkowo certyfikowany przy maksymalnej masie startowej (MTOW) 242 tony dla zasięgu do 7500 mil morskich, zwykle pomieści od 220 do 260 pasażerów w trzech klasach lub do 406 pasażerów w jednym konfiguracja wysokiej gęstości klasy. Do tej pory rodzina A330neo wygrała 337 stałych zamówień od 22 operatorów.

W samolocie A330-800 pasażerowie mogą oczekiwać najwyższego poziomu komfortu, dzięki samolotowi z nagradzaną kabiną Airspace z większym schowkiem, zaawansowanym oświetleniem kabiny oraz najnowszą rozrywką i łącznością podczas lotu. Pod względem operacyjnym A330neo ma wspólną ocenę typu pilota z większym A350 XWB, co ułatwia minimalne koszty szkolenia w locie i maksymalną wydajność pilota. Personel obsługujący skorzysta również z nowych funkcji łączności danych Skywise w samolocie, które pomogą im przewidzieć potencjalne problemy, zanim się pojawią, zapewniając w ten sposób maksymalną wydajność samolotu w zakresie obsługi przychodów.

źródło informacji: AIRBUS