Zbuduj unikatowy model słynnego myśliwca MIG-29 w skali 1:24.

Nowa kolekcja od De Agostini.

Zamów kolekcję na stronie http://bit.ly/airfightersMIG29, wykorzystując swój indywidualny kod MIG29PRO i otrzymaj wyjątkowe prezenty tylko dla prenumeratorów!

MiG-29 to sowiecki myśliwiec z okresu Zimnej Wojny, który okazał się konstrukcją ponadczasową. Choć od wprowadzenia go do służby minęło 40 lat, to wciąż przewyższa niektórymi parametrami o wiele młodsze maszyny. MiG-29 stał się symbolem polskich Sił Powietrznych. Stanowił ich trzon przez niemal dwie dekady.

Dzięki najnowszej kolekcji wydawnictwa De Agostini każdy może się stać właścicielem modelu tego kultowego myśliwca w skali 1:24. Wystarczy zamówić prenumeratę i część po części zacząć składać MiG-a u siebie w domu.

Gotowy model myśliwca MiG-29 ma imponujące rozmiary – prawie 71 cm długości i 46 cm rozpiętości skrzydeł. Wyposażony jest w ruchome elementy – otwieraną osłonę kabiny, chowane podwozie, ruchome powierzchnie sterowe. Działają także światła nawigacyjne i światło lądowania.

Więcej…

Boeing niedawno dostarczył swój 2500 śmigłowiec AH-64 Apache

Boeing niedawno dostarczył swój 2500 śmigłowiec AH-64 Apache, model E Apache dla armii amerykańskiej, z linii produkcyjnej firmy w Mesa w Arizonie.

Pierwszy produkowany AH-64, model A, zjechał z linii produkcyjnej 30 września 1983 r., a w styczniu 1984 r. został dostarczony przez firmę McDonnell Douglas. Obecnie Boeing produkuje i dostarcza helikoptery AH-64E do coraz większej liczby klientów na całym świecie.

Dzisiejsza wersja E Apache charakteryzuje się zintegrowanymi technologiami, w tym zdolnościami komunikacyjnymi i nawigacyjnymi zwiększającymi świadomość sytuacyjną i koordynację, nowym, szybszym wielordzeniowym procesorem misyjnym do zaawansowanej integracji systemów oraz zdolnościami operowania nad morzem z radarem kontroli strzelania do wykrywania i identyfikacji jednostek pływających wraz z krótszym czasem zaangażowania. Ulepszony system napędowy helikoptera obejmuje przekładnię zębatą z dzielonym momentem obrotowym, silnik 701D oraz kompozytowe łopaty głównego wirnika, które zapewniają sukces Apache jako bardzo stabilnej powietrznej platformy bojowej.

Wybrane przez armię amerykańską i inne siły zbrojne 15 narodowości, lub użytkowane obecnie z nimi, śmigłowce Apache mają spełniać wymagania pilotów i dowódców pól walki przez kolejne dziesięciolecia. Planowana modernizacja sprawiła, że Apacze rozwinęły się dzięki rewolucyjnym technologiom.

„Jako były lotnik wojskowy, pełniący służbę wojskową od października 1978 r., A później wybrany do lotu pierwszym AH-64A, a później modelem AH-64D Apache, dzisiaj jest podekscytowany faktem, że jest się częścią załogi, która kończy testy w locie na samolotach podczas opracowywania i przed dostawą do klientów ”- powiedział Dave Guthrie, główny pilot Boeinga ds. programów Apache. „Wiem, że jestem częścią historii tego śmigłowca i jego przyszłości.”

Dostawy Apache, w tym nowe i regenerowane śmigłowce, obejmują 937 modeli A do roku 1997, ponad 1000 AH-64D w latach 1997-2013 i ponad 500 modeli E od roku 2011.

Źródło informacji: Boeing